drugacijifitnes

O KOJIM TEMAMA DA PIŠEŠ NA BLOGU SVOG FITNES CENTRA I GDE IH NAĆI?

Odlučio si da je sajtu tvog fitnes centra potreban blog.

I ne samo potreban, neophodan.

Dao si sve od sebe da istražiš sve o blogovanju, SEO optimizacija više nije bauk.

Napravio si plan i napisao blogove za prvih mesec dana.

Ti i tvoj tim ste pisali o ishrani, treningu i zdravim navikama. Desilo se da su ideje presušile i ti si obeshrabren. Čini se da će svaki sledeći biti dosadan i opšte poznat.

Sediš pred praznim ekranom i na pamet ti ne pada apsolutno ništa.

O ovome su pisali u onom fitnes centru prekoputa.

O onome ne znaš dovoljno, a o nečem trećem već si pisao.

Dobrodošao u svet copywritinga, kroz koji će te, nadam se uspešno, voditi sledeći saveti.

1. ČITAJ, ČITAJ, ČITAJ

Ideja neće doći sama od sebe. Istražuj pisanje ljudi koji znaju više od tebe i velikih svetskih fitnes centara.

Ne kažem da ideje treba da ukradeš i blogove prepišeš, ali možeš da nađeš pregršt ideja koje ćeš prilagoditi svojim vežbačima. Sve što prilagodiš svom načinu komunikacije, koji poznaješ, jer – ti si ga osmislio, ne može biti ni prepisano, ni pogrešno.

2. ŠETAJ, TRČI, DREMNI

Pauze su okej i često će ti upravo one doneti mnogo novih ideja. Bitno je da o svom sadržaju razmišljaš dok šetaš, pereš sudove, pre nego što odeš na spavanje – i ne dozvoli da ideja pobegne. Odmah je zapiši i razrađuj je stavku po stavku. Tako ćeš se osloboditi pritiska, a najbolje ideje doći će kada ne sediš za stolom

 3. NE ZNAŠ ODAKLE DA POČNEŠ? NEMA PROBLEMA

Sada kada imaš ideju, zanimljiv uvod i još zanimljiviji naslov su najbitniji, jer na webu imaš čitavih sedam sekundi da zainteresuješ, u ovom slučaju potencijalnog člana svog fitnes centra.

Surovo je, ali je tako.

To ne znači da treba sate i dane da provedeš smišljajući naslov, jer aktuelnost teme može da prođe.

Ako ne znaš odakle da počneš – nema veze.

Ako nemaš ideju o naslovu – još manje.

Bitno je samo da počneš da pišeš.

Zapiši sebi teze o tome šta sve želiš da kažeš.

Teze uobliči u rečenice i videćeš da tekst počinje da teče i uvod će se napisati gotovo sam.

4. NE ODLAŽI

Dobio si ideju, sastavio teze, ali ništa što si napisao ti se ne sviđa i na korak si od toga da odustaneš – vratićeš mu se sutra.

Nećeš.

Fitnes centar te čeka da ga vodiš i nema boljeg trenutka od ovog. Pogasi sve što bi moglo da odvuče tvoju pažnju.

Facebook, Instagram i telefon ti više nisu prijatelji.

Ovo ne znači da za jednim tekstom treba da provedeš čitav dan i ne uradiš ništa.

Pravi česte pauze, one će ti pomoći.

5. NE MORA SVE DA BUDE SAVRŠENO

Kada imaš dobru ideju o temi, imaš ideju i kako da je realizuješ, napisao si teze i teze pretočio u smislene rečenice, a zatim celine, čini se da si na dobrom putu.

I odjednom, više ništa ti se ne sviđa.

Tema nije dobra, ne baviš se njoj na pravi način, rečenice su glupe, ko će to uopšte da čita?

Stani, ne pomeraj tekst u korpu za smeće.

Tvoje vreme nije bačeno.

Sačuvaj fajl, zatvori ga i zaboravi na njega na dan ili dva.

Onda mu se vrati, pročitaj ga još jednom, ispravi greške i voila – spreman je da ugleda svetlost tvog sajta, stranice na društvenoj mreži, a zatim i da se pojavi na News Feedu tvog potencijalnog člana.

ONO ŠTO TI MISLIŠ DA SVI ZNAJU – TU SU TEME ZA BLOG FITNES CENTRA

Kada ti zafali inspiracija seti se da si možda upao u zamku u koju upadaju svi profesionalci kada laicima pokušavaju da objasne čime se bave.

Ti, kao i svaki profesionalac, o svom poslu znaš mnogo.

Tvoj potencijalni član je na tankom ledu i kada se radi o najosnovnijim obašnjenjima. Znači da treba da mu objasniš sve, a onda temama zaista nema kraja, bez obzira da li se baviš fitnesom ili kvantnom fizikom.

Dunja Funduk, Brand Manager kompanije iFIT

Budi u toku sa novostima iz sveta fitnesa i povoljnostima za kupovine sportske opreme

PRIJAVI SE