drugacijifitnes

Cycling butici: Kako izgleda uspeh?

Prazan cycling studio košta. Košta to što se ne vraća uložen novac i košta prostor koji je većinu vremena prazan i ne može biti iskorišten za druge svrhe.

KO ZARAĐUJE?

U vremenu kada izveštaji govore da prosečni potrošači troše manje, a klasični fitnes centri gube na zaradi, rađaju se neki novi načini poslovanja. Jedan od njih je cycling boutique, model fitnesa centra koji svoj cycling studio nudi kroz drugačiji pristup vežbačima. Naglasak takvog modela poslovanja jeste na iskustvu i doživljaju koji će pružiti vežbaču. Instruktori cycling butika su pre svega performeri koji imaju velike sposobnosti interakcije sa vežbačima. Takvi modeli poslovanja prodaju odlično iskustvo, a najbolji primeri za to su SoulCycle, Flywheel i 1 rebel UK. Oni su vodeći u ovom rastućem trendu, zarađuju više od duplo po jednom korisniku, ostvaruju velike posete i brzo postaju jedna od industrija koja ima najveći porast zarade.

ŠTA CYCLING BUTICI RADE DRUGAČIJE?

Cycling butici stvaraju snažan brend kroz pričanje priče. Nude kreativan marketing, drugačije, zanimljivije i privlačnije časove, onlinebooking sistem, fleksibilnije cene i kvalitetno iskustvo za vežbače. Mnogo novca ulažu u inspirativan studio i obuku instruktora.

ZAŠTO SE TO NAS TIČE?

Cycling butika još nema u Srbiji, ali je ovaj trend u velikom porastu. Ako ih dočekamo sa praznim cycling studijom i bez poslovnog plana, postoji velika mogućnost da će ugroziti tradicionalna poslovanja.

VIDIŠ PRILIKU?

Važno je videti sebe u tom procesu i pretnju pretvoriti u priliku. Koji su prvi potezi? Iako zvuči kao očigledno, važno je odrediti cilj i trenutno stanje svog fitnes kluba. Kako tačno izgleda vaš uspeh? Možeš biti uspešan samo kada imaš jasnu viziju toga što želiš da postigneš.Nakon što je jasno promotrena situacija i određen cilj, dodajte više vrednosti svojim članovima i postanite privlačniji. Određivanje ciljeva će inspirisati tim, jasno definisati šta je moguće, a šta nemoguće, rasvetiliti očekivanja i pomoći u stvaranju novog doživljaja za korisnike.

KAKO IZGLEDAJU NAJBOLJI CYCLING BUTICI? BENCHMARK USPEŠNOSTI.

Prema analizi svetskih cycling studija glavni indikatori za pretvaranje dobrog u odlično izgledaju ovako:

– Jedan korisnik te prosečno nedeljno posećuje 1.5x

– Nudiš 40 časova sa 70% popunjenosti kapaciteta

– Virtuelni časovi imaju 12% popunjenosti

Najbolji indikator i merilo je taj da tvoj cycling studio posećen više od 25% u toku nedelje. To je, naravno, pokazatelj da su ispunjeni svi uslovi koji su do sada navedeni. Vodeći u svetu cyclingstudia, spomenuti cyclingbutiques, imaju 59.85% posećenosti na nedeljnom nivou. Prosečna posećenost u grupi je 60%.

KAKO IZGLEDA USPEH?

Ne postoji tačna i definisana formula po kojoj je moguće meriti uspeh u toku godine, tri ili pet meseci. Sve ovisi o našim uverenjima i poverenju u posao, timu ljudi sa kojima radimo, našim mogućnostima da obezbedimo resurse i našoj volji za promenama.

Budi u toku sa novostima iz sveta fitnesa i povoljnostima za kupovine sportske opreme

PRIJAVI SE