drugacijifitnes

Cycling: Ko su vežbači koji će plaćati više?

Cycling uživa sve veću popularnost, a trend neprestano raste već pet godina unazad – potražnja za cycling studijima postaje sve veća zbog brzog rasta uspeha cycling butika.

U vremenu kada izveštaji govore da potrošnja prosečnog korisnika u oblasti fitnesa opada, cycling butici kao što su SoulCycle i Flywheel su prepoznali trend i stvorili drugačije iskustvo cyclinga: zarađuju više od duplo po jednom korisniku, ostvaruju velik broj poseta i brzo postaju jedna od industrija koja ima najveći porast zarade.

U septembru 2015, vežbači u SoulCycleu izdvajali su čak 34 dolara za 45-minutni čas, ili 850 dolara za 30 časova. Slično je i za Flywheel, 34 dolara za 45-minutni čas ili 600 dolara za 20 časova.

KO SU VEŽBAČI KOJI PLAĆAJU VISOKE CENE CYCLING ČASOVA I ŠTA MOŽEMO DA URADIMO KAKO BISMO IH PRIVUKLI?

‘’Najvažniji članovi u tvom poslu, ikad!’’

Nielsen istraživanje: Les Mills Future ofFitnessWhitePaper (2009) pokazuje da će vežbači u budućnosti očekivati fitnes iskustvo koje uključuje ’’šta ja želim, kad ja želim i gde ja želim’’. Naravno, misli se na želje vežbača. Ti vežbači nazivaju se MILLENNIALSI.

Sa pojavom millennialsa, taj vežbač iz budućnosti je upravo ovde i sada. Ljudi koji stoje iza SoulCyclea su to prepoznali i odgovorili na njegove potrebe, a sada uživaju u vraćanju uloženog. SoulCycle je sada u vlasništvu Equinoxa, ima 45 cycling studija u SAD-u i plan za otvaranje još 50-60 studija u svetu u toku 2016. godine.

Prema istraživanju IHRSA-e, prosečni fitnes klubovi privlače vežbače koji u proseku imaju 40 godina. Međutim, prema istraživanjima, čak 81% millennialsa (osoba između 18 i 34 godine) pokazuje da vežba ili želi da vežba. Za razliku od starije generacije, njihovih ’babyboom roditelja’ kojih je samo 61%.

PROČITAJTE 5 VAŽNIH ČINJENICA KOJE OBJAŠNJAVAJU ZAŠTO JE FORBES.COM MILLENNIALSE NAZVAO NAJVAŽNIJIM ČLANOVIMA IKAD:

• Rođeni između ranih 80ih i kasnih 90ih, millennialsi su deca ’’babyboomera’’ rođenih 50ih godina. Trenutno imaju između 18 i 34 godine i najveća su generacija u istoriji, brojeći 80 miliona samo u SAD-u

• Širom sveta, postaju važni i moćni potrošači. Procenjeno je da će do 2017. godine u celom svetu godišnje trošiti 200 milijardi dolara.

• Vrlo su društveni i stalno ’povezani’, očekuju da će se sve dešavati i online. Strastveni su za vrednostima – uključujući i povezivanje sa vrednostima brendova koje koriste.

• Traže usluge koje će udovoljiti njihov zahtev za društvenom atmosferom, specijalizovanim grupnim časovima i ’različitosti’

• Za ove vežbače, ’biti ili ostati u formi’ je važnije od ’dobiti ili održati zdravlje’ i spremni su da za to plate dobru cenu. Plaćaju za autentična iskustva, atmosferu i mogućnost da se povežu sa istomišljenicima u toku vežbanja.

Postoje fitnes klubovi koji su prepoznali snagu i privukli millennialse. Šta rade drugačije? Naglasak takvog modela poslovanja, pored rezultata, jeste na iskustvu i doživljaju koji će pružiti vežbaču. Oni istovremeno vežbaju i zabavljaju ljude, nude im kompletnu priču i stvaraju snažan brend zasnovan na kreativnom marketingu. Mnogo novca ulažu u dizajn studija i instruktore.

Zaključak? Zarađuju duplo više po vežbaču i imaju ispunjene kapacitete treninga.

Budi u toku sa novostima iz sveta fitnesa i povoljnostima za kupovine sportske opreme

PRIJAVI SE