drugacijifitnes

GDE SE KRIJU IDEALNI FITNES INSTRUKTORI I TRENERI I KAKO DA IH NAĐEŠ?

Fitnes centar.

Period mart – jun, najdinamičniji deo sezone.

Sve je tu, svi treniraju, i umesto da ti kao menadžer ili vlasnik fitnes centra osmišljaš strategiju za sledeću sezonu, ti kao i uvek u ovom delu sezone vodiš najveću bitku svih vremena – sa instruktorima i trenerima.

Dok personalni trener juri iz tvog fitnes centra u drugi fitnes centar, ostavljajući tvog klijenta da sam uradi istezanje, instruktor grupnih treninga ulazi sa ćopavom nogom jer nema ko da ga zameni. Dobro poznata slika.

Nije ti pravo, ali kažeš sebi: oni su najbolji fitnes instruktori, njih sam hteo u svom fitnes centru.

Evo kod ovog personalnog ovaj jedan klijent radi sa njim već 5 godina. Kod ovog na grupnom njih troje iz prvog reda vrište na treninzima. Da, oni su sigurno najbolji, najiskusniji, vežbači ih vole, ne mogu zaposliti u sred sezone nekog novajliju.

Snaći ću se već za zamene i nije toliko strašno što se klijent koji je platio 20e trening isteže sam.

Još malo pa će leto, sve će da se smiri pa ‘ajde opet ispočetka od oktobra. Zamene, povrede, bolesti…

O ne, nećeš preživeti još jednu ovakvu sezonu. Ustvari, nećeš nijednu više.

Potrebna ti je drastična promena.

Potreban ti je tvoj tim.

Tim koji će biti posvećen članovima, koji neće juriti u druge fitnes centre, koji će želeti da se konstantno edukuje i napreduje.

Oformiti svoj tim instruktora i trenera nije lak posao, ali ono što sledi kada ga imaš je neproceljivo.

Ali hajdemo ispočetka.

GDE DA NAĐEŠ LJUDE?

Hm, ni ovo nije početak.

KAKO DA SE OGLASIŠ DA BI FITNES INSTRUKTORI NAŠLI TEBE?

Da bismo znali kako i gde da se oglasimo prvo moramo imati cilj.

Recimo: želimo da oformimo tim mladih ljudi koji želi da uči i napreduje ili želimo tim ljudi koji ima završeno obrazovanje iz oblasti sporta i fitnesa ili je u procesu studiranja.

Shodno svom cilju pravimo oglašavanje za takve ljude.

Potrebno nam je da privučemo što veći broj ljudi sa odgovarajućim znanjem/neznanjem i sposobnostima. Kako im se obratiti, kakav sadržaj prezentovati, jer ljudi koji traže posao ili razmišljaju o tome sigurno prate drugačiji sadržaj od onih koji ga traži.

GDE SE OGLASITI?

Trenutno je odgovor na sva pitanja – internet.

Najveća prednost je ta što će veliki broj ljudi videti tvoje oglašavanje, a koliki broj ljudi će poslati prijavu zavisi od samog sadržaja.

Uvuci ih u svoju priču, zainteresuj ih, predstavi im svoj fitnes centar, svoj tim, budi iskren u onom što tražiš, predstavi im svoj cilj.

Tvoj fitnes centar je tvoj brend, pusti ga da on uradi svoje.

SELEKCIJA

Savršena metoda selekcije ne postoji, a selekcija počinje od onog momenta kada stigne prva prijava. Ako si se oglasio sa jasnim ciljem, biće ih na stotine.

Sedi sa ljudima koji već rade kod tebe da ti pomognu u selekciji. Svi ćete raditi sa nekim od potencijalnih kandidata. Morate proći kroz svaki CV, kroz svako propratno pismo, jer neadekvatan potecijalni zaposleni može biti samo onaj kojem niste posvetili ni minut svog vremena.

Osmislite aktivnosti i testiranja koje želite da sprovodite sa potencijalnim zaposlenim. Želite da vidite njihove fizičke karakteristike, posebne sposobnosti, interesovanja, karakter, kako funkcionišu u različitim okolnostima.

Dajte im realne zadatke da vidite koliko su fizički spremni/nespremni, da li određeni zadatak mogu da savladaju ili su se potrudili da ga savladaju. Obrati pažnju, ne treba da tražiŠ Super Star instruktora i trenera, traži one od kojih ćete vi moći da napravite da Super Starove.

UŽI IZBOR KANDIDATA

Do užeg izbora kandidata dođi zajedno sa timom koji već radi. Sagledaj sve činjenice koje su se dešavale u procesu testiranja, pusti i svoj instinkt da ti kaže ko su ljudi od kojih želiš da napraviš svoj tim.

Ovaj uži izbor ustvari treba biti i širi, ostavite tu ljude i za koje se premišljate i niste 100% sigurni. Ni za jednog ne možete tvrditi 100% da će se snaći, vreme i realna situacije će to pokazati.

Zadrži ljude kod kojih vas je nešto zainteresovalo. Pusti ih da se sami pokažu i nađu put i mesto u tvom timu. Postepeno ih uključuj u sam rad. Budi jasan u tome šta od njih očekuješ. Daj im jasne fokuse o tome šta treba da rade i šta treba da ostvare.

Ovo je idealan trenutak da započneš regrutaciju i selekciju. Imaš tri meseca pred sobom da radiš sa tim ljudima, da zajedno uđete u novu sezonu spremniji nego ikada. A kako provesti leto sa novim potencijalnim Super Star instruktorima i trenerima, čitajte u nekom od narednih blogova.

Suzana Skenderoski, Instructor Experience Manager kompanije iFIT

Budi u toku sa novostima iz sveta fitnesa i povoljnostima za kupovine sportske opreme

PRIJAVI SE