drugacijifitnes

DA LI SI TI OSOBA KOJA TREBA DA ODRŽAVA DRUŠTVENE MREŽE SVOG KLUBA?

Na društvenim mrežama tvog fitnes centra sada već imaš, mogao bi slobodno da kažeš, prave fanove.

I što je broj poseta, lajkova i komentara veći, to je siguran znak da posao raste, ali istovremeno da i manje vremena imaš da se baviš planiranjem postovanja i odgovaranja na komentare ili upite.

I čini ti se kao da ih gubiš. Veruj mi – ne čini ti . Prvi put kada ne odgovoris na upit, verovatno ga drugi put nećeš ni dobiti.

 Kada posao raste nikako ne smemo zaboraviti šta nam je pomoglo da dođemo tu gde jesmo i to moramo negovati.

Kada poruke i komentari neretko ostanu bez odgovora, a postove usled svih drugih obaveza, koje kao menadžer sigurno imaš, ne možeš da planiraš na vreme.

Čak i kada isplaniraš – taj plan ne stižeš da ispoštuješ. Budi siguran da gubiš jedan od glavnih, a u ovom trenutku izuzetno jeftin način marketinga.

Šta je tvoj sledeći korak kada shvati da gubiš tlo pod nogama?

Sav taj posao, koji čini ti se nije veliki, ali ne možeš da postigneš – prebacuješ najčešće zaposlenima na infopultu ili nekom od trenera.

Koji, da budemo potpuno iskreni, retko kada imaju dovoljno znanja i volje da o nastupu na društvenim mrežama išta nauče.

I, da budemo pravedni, treba li da znaju?

Pa se ono što je lepo počelo svede na ”šeruju oni nekad nešto”, ”vidi šta drugi rade”, ”deli motivacione fotografije”, ”bitno je samo da budeš prisutan”.

Ovo je velika greška, ali o tom u nekom drugom blogu…

Prateći ovaj model, videćeš samo jednu stvar – crvenu strelicu koja pokazuje broj ljudi koji su u toku nedelje videli tvoj post i nulu (0) na mestu novih lajkova i ljudi koji su te kontaktirali.

KAKO DA TO ISPRAVIŠ?

Ne očajavaj. Ti nemaš vremena i znanja za sve veću publiku sa kojom komuniciraš, tvoji zaposleni još manje, ali smatraš da nemaš dovoljno resursa da bi proširio tim.

Gledaj širu sliku i misli o tome kao o pametnoj investiciji.

Znaš li koja je najskuplja stvar na svetu za tebe kao menadžera ili vlasnika fitnes centra?

Tvoje vreme!

Jer vreme koje si potrošio, mada mogu slobodno da kažem i izgubio, vodeći svoje društvene mreže, mogao si pametnije da kanališeš usmeravajući ga na stvari koje umeš da radiš – da vodiš i unapređuješ poslovanje.

U trenutku kada vidiš da u tvom planu objava stoji ”Instagram fotka”, danas u podne i ”Objavi blog”, a ti nemaš vremena da izabereš ili uslikaš adekvatnu fotografiju, a još manje da napišeš blog i njegov opis koji će jasno komunicirati sa tvojom ciljnom grupom – vreme je da potražiš pomoć.

Da se ne lažemo, među mladim ljudi koji svoje vreme svakako provode na telefonima, sigurno postoje oni koji bi – radeći ono što već svakodnevno rade – zaradili za džeparac.

DA LI TO TREBA DA BUDE NEKO KO POZNAJE TVOJ KLUB?

Na početku bloga pomenula sam određeni broj vernih pratilaca na društvenim mrežama. Dobro ih pogledaj kada sledeći put dođu u tvoj klub. Možda se baš među njima krije momak ili devojka, pravi fanovi tvog fitnes centra, koji bi vrlo rado doprineli širenju dobrog glasa o njemu na društvenim mrežama.

A kako se na društvenim mrežama, u najvećem broju slučajeva, i kreću njihovi vršnjaci, komunikacija sa njima doći će prirodno.

Ne, to nikako ne znači da iz sale treba da im predaš šifre svih svojih naloga na društvenim mrežama.

Sastavi testove, Internet ih je pun. I proveri pismenost, nivo opšte kulture i način na koji komuniciraju sa ljudima.

Kao menadžer, sigurno si već pravio selekciju ljudi za različite pozicije – zašto bi sada bilo drugačije?

Misliš da među svojim članovima ne bi mogao da nađeš adekvatnog ambasadora?

RASPIŠI KONKURS

Daj oglas za posao. Predstavi svoj fitnes centar u najboljem svetlu, napiši jasno šta nudiš, ali i šta tražiš.

Kako da selektuješ prave kandidate?

Provedi ih kroz nekoliko krugova. Daj im nekoliko zadataka i veruj mi da će se vredna, maštovita i kreativna osoba iskristalisati. Ukoliko nisi stekao takav utisak, nastavi da tražiš.

Mladi obožavaju društvene mreže i već se ”urođeno” razumeju u njih, a ti od svog novog zaposlenog ne tražiš kvantnu fiziku.

Zato – odredi budžet, okupi svoj tim i donesi odluku – pronađite svom klubu community managera.

Dunja Funduk, Brand Manager kompanije iFIT

Budi u toku sa novostima iz sveta fitnesa i povoljnostima za kupovine sportske opreme

PRIJAVI SE