drugacijifitnes

KOLIKO JE VAŽAN ENTERIJER FITNES CENTRA?

Bez obzira na to što im se praktično u dvorištima nalazi predivna priroda, stanovnici Vankuvera radije treniraju u fitnes centrima. Koliko je enterijer fitnes centra važan da bi privukao veliki broj klijenata, shvata fitnes gigant Equinox, koji je upravo u Vankuveru otvorio klub i tako postao konkurencija tamo izuzetno popularnim cycling i yoga buticima.

I dok su centri u Njujorku svetli i sa mnogo belih detalja, fitnes centar u Vankuveru je okrečen u boju oraha, neutralnu i toplu, u kombinaciji betona, drveta i stakla, pa više izgleda kao ekskluzivni hotel nego kao fitnes centar, što i jeste cilj: sa kafićem, pristupom internetu, kaminom u predvorju, prodavnicom fitnes opreme i saunom – i oni koji uopšte ne žele da vežbaju tu mogu da provedu prijatno popodne, piše Vancouver magazine.

Enterijer_fitnes_centra

Fitnes centar u Vankuveru je samo jedan od 92 objekta koje Equinox poseduje, širom Amerike, Kanade i Velike Britanije. Već više od četvrt veka, menadžment enterijer fitnes centra shvata veoma ozbiljno i trudi se da klub učini drugom kućom, gde će ljudi želeti da dođu, da se opuste, da jedu, da treniraju. Ljude je veoma teško motivisati da dođu na trening, jer vežbanje nije uvek i svima zabavno. Dobar osećaj kada uđu u prostoriju je dodatna motivacija. Ako posle radnog vremena čoveku damo opciju da ode kući ili u fitnes centar, mnogo je veća verovatnoća da će topli dom izgubiti od prijatne atmosfere, ljubaznog osoblja, čistog i urednog prostora, koji je uz to prijatan za oko, nego od hladnog hangara sa nekoliko neuglednih sprava. Dobar dizajn će motivisati ljude da ostanu duže, a kada su već tu, trudiće se više.

EQUINOX – DOBAR PRIMER ZA ENTERIJER FITNES CENTRA

Od kada je Aron Rihter 2008. stao na čelo tima za dizajniranje enterijera u Equinoxu, tvrdi da pre nego što se teretana isprojektuje, čitav tim istražuje tržište, okolinu, potrebe stanovništva, eksterijer, jer svako okuženje ima svoju priču. Zato nijedan Equinoxov objekat na svetu nije sličan, nema čak ni iste programe. Svaki klub ima yoga i cycling butike, pilates, kardio treninge, treninge snage i personalni fitnes, dok od zahteva trišta zavisi da li će objekat imati odeljak koji je prilagođen deci, studio za boks, bazen, studio za TRX… Svaki prostor je drugačiji, ali mora da ima dve stari: prijatnu atmosferu i estetiku.

Da li je ovakav objekat jeftin? Ne. Da li je članstvo u njemu povoljno? Najniža cena u bilo kom Equinoxovom centru je 140 dolara. Da li su ovi fitnes centri samo to – objekti sa spravama, a bez duše? Nikako. I upravo je to ono što ih prodaje. Celokupni ugođaj je mnogo širi kada vidite da je neko mislio na bukvalno sve što je neophodno, a zatim dodao i luksuzne sadržaje, od kamina do USB portova u svakom ormariću u svlačionici. Equinox dobro promišljenim member- experienceom zdrav život čini dopadljivim i poželjnim.

21. VEK I ENTERIJER FITNES CENTRA

U 21. veku društvene mreže veoma transparentnim čine sve – od privatnih života ljudi, pa sve do načina na koji velike korporacije posluju. Koliko puta do sad ste detaljno guglali svaki proizvod pre nego što ste zapravo kročili u radnju? Svaki put od kad nam je ta opcija dostupna. Isto se dešava i fitnes centrima. Na bilo kojoj društvenoj mreži potencijalni članovi videće tvoj enterijer i šta ti to zapravo nudiš. Bez obzira na to što možda imaš najbolji trening na svetu, nećeš imati priliku ga pokažeš ako ne budeš dopadljiv onlajn. Kako se postaje dopadljiv onlajn? Tako što imaš veliki broj lajkova i šerova i što je moguće veći broj pozitivnih komentara. Tako jedan fitnes centar postaje vidljiviji, a ako ljudi vide prijatno okruženje, mnogo radije će se odlučiti da treniraju baš tu.

Budi u toku sa novostima iz sveta fitnesa i povoljnostima za kupovine sportske opreme

PRIJAVI SE