Novosti

Kompanije iFit sa sedištem u Novom Sadu, na svom putu dužem od decenije rada u fitnes industriji, prateći trendove i unoseći inovacije, svojim partnerima širom regiona pomaže u građenju i razvijanju uspešnog poslovanja. Saradnja i partnerstva sa vodećim svetskim kompanijama fitnes industrije kao što su Les Mills, Reebok, TRX omogućila nam je da ponudimo, poslovna rešenja, edukacije, kao i vrhunsku opremu namenjenu kako fitnes centrima, tako i krajnjim korisnicima.

Sa željom da dodatno unapredimo poslovanje i podršku našim klijentima širimo tim i otvoramo konkurs za poziciju OFFICE MANAGER.

Koga tražimo?

Tražimo osobu koja će voditi računa o našem administrativno – operativnom delu poslovanja. Osobu koja je željna unapređenja svojih znanja i veština  te poseduje visoko izražene analitičke i organizacione sposobnosti za puno radno vreme u našoj kancelariji u Novom Sadu.

Uslovi

  • prethodno radno iskustvo na istoj ili sličnoj poziciji minimalno godinu dana
  • srednje, više ili visoko obrazovanje, prednost ekonomska struka
  • poznavanje rada u računovodstvenim softverima, prednost poznavanje rada u Pantheonu
  • poznavanje blagajničkih poslova
  • poznavanje osnova poslovne korespondencije i dokumentacije
  • napredan nivo poznavanja Ms Office (primarno excel)
  • aktivno znanje engleskog jezika (čitanje, pisanje)

Zaduženja i odgovornosti

    • organizovanje poslovnih putovanja, sastanaka i drugih obaveza
    • prijem klijenata i poslovnih partnera
    • softversko izdavanje računa, predračuna, iOSa i vođenje evidencije o istim
    • ažuriranje baze podataka unutar CRM sistema uz prethodnu obuku
    • efikasno, tačno i pravovremeno sređivanje dokumentacije i priprema iste za knjigovodstvo
    • elektronsko plaćanje dospelih računa
    • obračun i isplata troškova i drugih finansijskih obaveza
    • praćenje stanja i pravljenje porudžbine kancelarijskog i drugog potrošnog materijala
    • pismena i usmena komunikacija sa kupcima i dobavljačima
    • izrada mesečnih izveštaja o poslovanju po već ustanovljenim šablonima
    • praćenje izmena i dopuna ustanovljenih procedura

Šta vam nudimo za uspešan početak?

Radićete u timu mladih i ambicioznih ljudi u prijatnoj atmosferi kancelarije na atraktivnoj lokaciji u Novom Sadu sa open space konceptom. Bićete prijavljeni od prvog radnog dana i vaša plata nikada neće kasniti. Vaše radno vreme biće od 08 do 16h.

Za svakog zaposlenog imamo predviđenu inicijalnu obuku kao i budžet za stručno usavršavanje, te isto sleduje i vama. S obzriom da smo firma u razvoju te da je prisutan trend porasta, napredovanje na više pozicije se prvo uvek nudi ljudima unutar tima.

Toliko za sada, ukoliko smo vas zainteresovali sledeći korak je prijava.

Kako da se prijavite?

Kako bi izvšili prijavu, potrebno je da nam pošaljete sledeće:

  • CV na srpskom jeziku
  • Kratko propratno pismo u kojem ćete navesti zbog čega želite da radite sa nama i sve ono što ne stoji u CV-u a samtrate da bi vam išlo u korist.

Gore navedeno treba poslati na email adresu: hr@ifit.rs , najkasnije do 23. avgusta 2019. godine.

Savetujemo vas da ne čekate krajnji rok kako to obično biva, evo i zašto: 

Intervjue ćemo zakazivati odmah po prijemu CVa, a ponudu za posao dobiće prva osoba koja ispunjava gore navedene kriterijume i za koju verujemo da će se lako uklopiti u tim.

Napomena:

Kontaktiraćemo isključivo kandidate koji uđu u uži izbor na osnovu kriterijumima koje je ustanovio iFit menadžment tim, kao i u skladu sa gore navedenim uslovima i odgovornostima.