drugacijifitnes

OSOBINE KOJE MORA DA IMA PERSONALNI TRENER

Nisi zadovoljan svojim sadašnjim poslom? Želiš da budeš svedok nemerljive promene na nečijem putovanju dostizanja fitnes ciljeva, popraviš svoje fitnes nivoe i budeš plaćen za to?

Ako je odgovor na sva ova pitanja ”Da”, jesi li razmišljao o karijeri fitnes trenera?

U ovom blogu nećemo pričati o stručnoj spremi, završenoj školi, niti broju kurseva koje bi morao da pohađaš kako bi postao personalni trener, već o osobinama ličnosti koje je neophodno da poseduješ pre nego što se odlučiš na ovaj korak.

Šta je potrebno da bi bio dobar personalni trener?

Pre nego što se prijaviš za neki kurs, treba dobro da proceniš jesi li za taj posao. Biti personalni trener znači biti u stalnoj interakciji sa različitim tipovima ljudi, pa je izuzetno važno da budeš društven.

Kao trener i edukator, usmeravaćeš svoje klijente kako da postave svoje ciljeve i davati im detaljan plan treninga koji će im u dostizanju tih ciljeva i pomoći. Da li će ti se klijenti vraćati, u mnogome zavisi od toga umeš li da ih zadržiš motivisanima ili ne.

Sve što naučiš primenjivaćeš u mnogo sfera

Personalni trener mora da ima veštine i znanja iz mnogih oblasti čije ćeš benefite osećati u svakodnevnom životu. Usavršićeš svoje veštine prodaje – naučićeš da prodaš svoje veštine i iskustvo. Kako broj tvojih klijenata bude rastao, i ti ćeš naučiti kako da bolje promovišeš svoje usluge.

Vodi računa o svojim klijentima

Moraš iskreno da vodiš računa o napretku svojih klijenata – i na treningu i van njega. Poruka kojom ih pitaš kako su ili ćeš ih zamoliti za feedback poslednjeg treninga gradi dugotrajan odnos među vama.

Tako pokazuješ da vodiš računa o svojim klijentima. Oni će se osećati kao deo tima i trudiće se da ne iznevere tvoja očekivanja.

Moraš da umeš da prodaš ono što se ne vidi

Personalni trening nije odmah merljiva kategorija. Tvoji klijenti će utrošiti određen broj sesija i određenu količinu novca, a da neće videti rezultate.

Dok rezultati ne postanu vidljivi, moraš da im pružiš, ili da to grublje kažemo, prodaš, dobar osećaj i odnos koji ćeš graditi sa njima.

Da rezimiramo, komunikacija koju ostvaruješ sa svojim klijentima i način na koji im se posvetiš, biće u direktnoj vezi sa tvojom zaradom, ukoliko odlučiš da se baviš ovim poslom i zato, pre nego što se odlučiš da se upustiš u vode personalnog treninga, imaj na umu svaku od veština koje smo naveli.

Suzana Skenderoski, Instructor Experience Director

Budi u toku sa novostima iz sveta fitnesa i povoljnostima za kupovine sportske opreme

PRIJAVI SE