drugacijifitnes

DA LI ZNAŠ ŠTA JE PIRIFORMIS SINDROM?

Da li dnevnu rutinu tvojih klijenata uglavnom čini sedenje za kancelarijskim stolom i gledanje u računar više od osam časova?

Da li stoje ceo dan u istom položaju?

I nakon što završe sa svojim poslom, dolaze na trening, uleću u svoje sportske patike, sedaju na bicikl ili krenu da rade vežbe na spravama kako bi izašli iz svoje zone komfora makar i na 30 minuta?

Ako je to slučaj, sigurno bi trebali obratiti pažnju na Piriformis sindrom.

 

Šta je Piriformis sindrom?

Naši klijenti uglavnom žele da se bave nekim određenim „sportom“ – trčanjem, plivanjem ili vežbanjem u teretani kako bi napravili balans u svakodnevnoj rutini i ostvarili željene rezultate.

Vodeći se ovim, često nemamo vremena da im uključimo trening mobilnosti i stabilnosti u nedeljni raspored i ponavljamo iznova i iznova istu rutinu treninga.

Bolovi u donjem delu leđa ili bol koji kreće u predelu oko kukova koji se javlja kod vaših klijenata mogu biti posledica impakta na samu jednu stranu tela.

Ovaj bolni osećaj je Piriformis sindrom.

 

Kako da prepoznaš Piriformis kod svog klijenta?

Ovaj negativan osećaj postaje gori i vaši klijenti obično idu kod doktora ili od fizijatra po savet jer ne znaju šta da rade.

Obično dobiju dijagnozu iščašenja pršljena.

Često problem može biti samo mišić koji izaziva bol.

Kako provedu bezbroj sati sedeći, njihov fleksor kuka se skraćuje, i tako skraćen kvari vezu sa leđnim fleksorom i stvara tenziju u donjem delu leđa. Mišić koji se nalazi pod konstantnom tenzijom vodi do bola koji konstantno raste.

Dobra vest je da im vi možete pomoći jer se taj bol može smanjiti bez lečenja inekcijama.

Bitno je da ne budu mirni kako predlažu doktori i fizijatri.

Raditi na baš tim problematičnim predelima na pravi način će konstantno donositi poboljšanje.

 

Elastične trake kao rešenje za bol

Elastične trake mogu biti rešenja za vaše klijente.

Mišić Piriformis je uključen u svaki pokret koji se dešava u našim kukovima i nogama.

Poznajući ovu činjenicu, potrebno je uključiti  te delove tela u treninge.

 

Vaš cilj treba da bude da radite na tim predelima gde se javljaju bolovi vašim klijentima.

Budi u toku sa novostima iz sveta fitnesa i povoljnostima za kupovine sportske opreme

PRIJAVI SE