drugacijifitnes

ŠTA JE LINKEDIN I ZAŠTO JE DOBRO IMATI PROFIL?

“Linkedin” – sigurno si nekada negde čuo da ga neko spominje. Bilo da je to tvoj kolega sa posla, prijatelj sa fakulteta ili možda neko ko traži novi posao. Ukoliko još uvek nemaš kreiran profil, verovatno si se zapitao: “O čemu oni to pričaju?”

Vadiš mobilni telefon iz džepa i razmišljaš kako se sve to isto može uraditi na Facebooku ili Instagramu i da ti nikako nije potreban još jedan nalog na internetu.

Zastani na trenutak, pročitaj naš blog do kraja i tek nakon toga donesi odluku da li je Linkedin mesto za tebe.

Za razliku od Facebooka i Instagrama, Linkedin je poslovna društvena mreža koja postoji od 2002. godine i od tada je doživela neverovatnu ekspanziju, što govori i sama činjenica da ima preko 467 miliona članova i da se svake sekunde registruju dva nova korisnika.

Bez obzira na ove činjenice i dalje postoji veliki broj ljudi koji nije upoznat sa potencijalom i benefitima koje ova poslovna društvena mreža može da im pruži.

Linkedin

Ukoliko spadaš u tu grupu ljudi koji još uvek nisu našli dovoljno jak motiv i razlog da ga koriste i kreiraju svoj Linkedin profil, pravo je vreme da to promeniš.

Benefiti su brojni, a dovoljno jak izgovor na pitanje “Što još uvek nemaš profil?” ne postoji jer…

LINKEDIN JE NAMENJEN SVIMA

Ukoliko shvataš tvoj profesionalni razvoj i karijeru ozbiljno, bilo da si personalni trener, instruktor grupnog fitnesa, kondicioni trener, menadžer ili vlasnik fitnes centra, Linkedin je pravo mesto na kojem možeš da se povežeš sa ljudima iz tvoje oblasti poslovanja ili sa ljudima sličnih interesovanja. Linkedin će ti pomoći da karijeru podigneš na jedan viši nivo.

Mnogi korisnici kreiraju svoj nalog ali posle određenog vremena prestanu da vode računa o njemu i da budu aktivni. Kako do ovoga ne bi došlo, predstavljamo ti samo neke benefite koje možeš da imaš ukoliko koristiš ovu društvenu mrežu.

POVEŽI SE SA ISTOMIŠLJENICIMA

Linkedin ti pruža mogućnost da se povežeš sa ljudima sa kojima radiš, sa ljudima sa kojima si radio i sa ljudima koji mogu biti potencijalni saradnici. Odnosno, sa svima onima za koje smatraš da bi mogli biti korisni za razvoj tvoje karijere. Imaj na umu da su prilike svuda oko tebe, a Linkedin je pravo mesto da se te prilike realizuju.

Strateški biraj kontakte i imaj na umu da Linkedin nije Facebook, već poslovna društvena mreža.

Linkedin_i_fitnes

TVOJ PROFIL – TVOJ REZIME

Tvoj profil treba da te predstavlja u jednom profesionalnom svetlu, on je u stvari tvoj rezime. Ako apliciraš putem e-maila za neki posao, Linkedin profil možeš čak uključiti u tu prijavu. Određeni sajtovi nude i tu mogućnost da se odmah povežeš sa tvojim Linkedin profilom kako bi slika o tebi bila sveobuhvatnija. Zato se potrudi da urediš profil po standardima za pravilno popunjavanje, koje možeš da očekuješ u našem narednom blogu u vezi sa Linkedin društvenom mrežom.

POSLOVNE PRILIKE NA KLIK OD TEBE

Važno je da zapamtiš da je ova društvena mreža najbolje mesto na kom možeš da tražiš nove poslovne prilike. Na primer, ti si personalni trener i povremeno objavljuješ blogove koji su edukativnog karaktera i na taj način privlačiš potencijalne klijente koji će zbog relevantnih informacija poželiti da sarađuju odnosno da treniraju sa tobom.

Ili, ti si menadžer kluba i na Linkedinu predstavljaš svoj fitnes centar kao i usluge koje nudite. Vrlo je izvesno, ukoliko budeš dovoljno i usmereno aktivan, da ćeš biti primećen od strane kompanije koja bi želela sa tobom da zaključi korporativni ugovor i svojim zaposlenima obezbedi rekreaciju u tvom fitnes centru.

PROŠIRI VIDIKE

Kako je Linkedin mreža koju koristi preko 467 miliona članova u preko 200 zemalja, postaje ti jasno da više nisi ograničen na mesto, grad, državu ili čak kontinent na kojem se nalaziš. Tvoje mogućnosti su neograničene. Poveži se na lokalnom ali i na internacionalnom nivou sa ljudima koji imaju ista poslovna interesovanja kao i ti.

LINKEDIN GRUPE

Znanje je svuda, na tebi je da ga pronađeš i iskoristiš. Linkedin je prepun informacija iz različitih oblasti, a što je najvažnije, tim informacjama možeš više verovati nego onima koje nađeš na Facebooku ili nekoj drugoj društvenoj mreži. Praćenjem određenih kompanija i učlanjivanjem u grupe, dolaziš na sam izvor informacija iz oblasti tvog interesovanja. Ove grupe ti omogućavaju da se uključiš u diskusije, na delu pokažeš svoje znanje ili razmeniš mišljenja sa drugim stručnjacima poput tebe.

Na ovaj način širiš mrežu poznanstava na Linkedinu i stvaraš klimu pogodnu za otvaranje novih poslovnih prilika.

Linkedin_aplikacija

KOMPANIJA IFIT NA LINKEDINU

Kompanija iFIT kreirala je svoj Linkedin profil od samog početka postojanja i upravo prisutnost na ovoj društvenoj mreži donela nam je poslovne prilike, povezala nas je sa ljudima sa kojima i danas uspešno sarađujemo.

Kao kompanija koja se bavi fitnesom kroz prizmu menadžmenta, jedina u našem regionu, smatramo da je izuzetno važno da ti ukažemo na dobre prakse i na taj način pomognemo u tvom ličnom razvoju kao i u razvoju kompanije za koju radiš ili koju gradiš. Poseti iFIT Linkedin profil, zaprati nas, ukoliko je fitnes posao kojim želiš da se baviš sigurno ćeš nalaziti informacije koje ti mogu biti korisne i zanimljive.

Poseti Linkedin profil kompanije iFIT putem ovog LINKA.

Maja Sretić – Community Manager kompanije iFIT.

Budi u toku sa novostima iz sveta fitnesa i povoljnostima za kupovine sportske opreme

PRIJAVI SE