Reklamacije

Kupovina usluga koje nudi iFit doo je u obliku konsultacija ili edukacija, radionica ili seminara u formi događaja koji su propraćeni digitalnim materijalima koji se nakon kupovine, a pre početka događaja, prosleđuju klijentu putem elektronske pošte.

Kompanija iFit doo ne preuzima odgovornost za greške od strane kupca, proizvode i usluge pogrešno kupljene ili bilo koje druge greške koje se koje se odnose na postupke kupca/klijenta prilikom kupovine na vebsajtu i u tim slučajevima reklamacija nije moguća. Ukoliko kupac/kiljent nailazi na nepravilnosti u radu prilikom kupovine ili digitalni materijali nisu prosleđeni, molimo da kontaktirate iFit putem email-a kontakt@ifit.rs ili na broj +381 63 666 007, a mi ćemo se potruditi da otklonimo nepravilnosti.

U slučaju povraćaja sredstava kupcu ili klijentu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, taj povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro ili MasterCard kartice koja je korištena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.