U Les Mills klubove širom sveta stižu nova, letnja izdanja najpopularnijih grupnih treninga. Ona su praćena fantastičnom muzikom, pokretima koji su pre svega bezbedni, laki za izvođenje i svakako efektni, te garantuju rezultate, dok je sadržaj treninga zasnovan na poslednjim naučnim istraživanjima koja za Les Mills sprovode vodeći svetski univerziteti.
Benefiti novih izdanja za vežbače
Kompanija Les Mills obnavlja svoje treninge četiri puta godišnje. Shodno tome, imamo: letnja, jesenja, zimska i prolećna izdanja treninga.
Vi koji poznajete Les Mills treninge, znate da ova kompanija ništa ne prepušta slučaju i da je sve isplanirano do poslednjeg detalja kako bi vežbači dobili ono zbog čega su tu, a to je rezultat.
Postoje dva osnovna razloga zašto se Les Mills treninzi obnavljaju na svaka tri meseca – prvi je rezultat, a drugi motivacija.
Promenom brže do rezultata
Opšte je poznato da je za bolji rezultat, bilo da pričamo o mršavljenju ili oblikovanju tela, potrebno da postoji određeni nadražaj koji stvara mišićnu kontrakciju. Ono što takođe znamo, jeste činjenica da se mišić relativno brzo adaptira na nadražaje, pa da ne bi došlo do stagnacije, potrebne su promene. Te promene mogu biti u vidu povećanja opterećenja, promene ritma izvođenja, promene broja ponavljanja i slično. U Les Mills-u ta promena se nalazi u novim izdanjima koja donose sve gore navedeno.
Kada su grupni treninzi u pitanju, istraživanja su pokazala da je prosečnom vežbaču potrebno u proseku dve nedelje da usvoji nove pokrete i da tek nakon toga možemo očekivati da trening izvodi u punom intenzitetu.
U zavisnosti od nivoa fizičke spremnosti potrebno je od četiri do šest nedelja da se, kako lokomotorni sistem, tako i kardiovaskularni sistem, adaptiraju na trening i samim tim mišići počnu slabije reagovati na trening. Upravo je to idealan trenutak da se počne sa “miksovanjem”, kako bi najavili promenu koja uskoro dolazi i kako ne bi dozvolili mišićima da se “ulenje.”
Drugim rečima, ukoliko odlazite na Les Mills treninge, vaše telo će imati idealnu dozu, kako treninga tako i odmora, koji je neophodan za napredak i ostvarivanje željenih rezultata, bez obzira da li se radi o početnicima ili iskusnim vežbačima.
Promenom do bolje motivacije
Verovatno znate da mnogi instruktori često prave grešku, trudeći da iz treninga u trening menjaju vežbe kako bi vežbačima bilo zanimljivo da treniraju. Činjenica je da na taj način gube veliki broj vežbača.
Zašto?
Rekli smo da je prosečnom vežbaču potrebno dve nedelje da usvoji nove pokrete, kako bi počeo da uživa u treningu i podiže, odnosno, upravlja intenzitetom. Čestom promenom vežbi, dolazimo u situaciju da većina vežbača ne može da prati zamišljeno i da se zbog toga osećaju neuspešno, što vrlo često dovodi do odustajanja od treninga.
Potrebno je naći zlatnu sredinu, i to je upravo ono što Les Mills treninzi nude. Četiri puta godišnje, vežbači doživljavaju euforiju i s nestrpljenjem isčekuju nova izdanja svojih omiljenih treninga.
Kao što ni trening ne može konstantno biti u zoni viskokog intenziteta, tako ni motivacija ne može biti konstantno visoka, i zato trebamo koristiti alate koji će nam pomoći da iznova i iznova motivišemo vežbače kako bi nastavili da dolaze i treniraju redovno. Jedan od tih alata koji dokazano deluje, jesu nova izdanja treninga koja se s nestrpljenjem očekuju da dođu u klubove.
Benefiti novih izdanja za klubove
Već smo napomenuli da Les Mills ništa ne prepušta slučaju. Te svakako nije slučajnost to što se nova izdanja pojavljuju u trenucima kada se ljudi odlučuju da započnu sa treningom, što se često dešava u zimskom ili jesenjem periodu ili kada vežbači odlučuju da na kratko napuste svoje klubove, što je često praksa u letnjem periodu.
Nova izdanja otvaraju mogućnost kreiranja pozitivnog hypa, kako u samom klubu, tako i van njega. Drugim rečima, četiri puta godišnje u trenucima kada je potrebno izvršiti najveći impakt na ciljnu grupu mi imamo alat koji nam to omogućava i zove se – nova izdanja treninga. Nije vam jasan mehanizam novih izdanja? Setite se kilometarskih redova koji se svakog septembra prave ispred Apple radnji kada se najavi prodaja NOVOG iPhonea.
Marketing kao važan aspekt uspešnog poslovanja
Hajde da se vratimo na Apple. Šta njihovu prodaju čini toliko uspešnom? Tačan odgovor je – još uspešniji marketing. Mnogi tvrde da iPhone nije najkvalitetniji smartfon na tržištu, ali niko ne može da ospori da je najprodavaniji. Drugim rečima, kada sjajan proizvod ima još bolji marketing uspeh je zagarantovan.
Upravo to je ono što Les Mills izdvaja od svih ostalih. Sigurno postoje treninzi koji su istog ili sličnog kvaliteta, ali opšte je poznato da smo mi u fitnes industriji izuzetno loši u onom što vodeći svetski brendovi rade najbolje, a to je marketing.
Les Mills je otišao korak dalje i kreirao osam elemenata menadžmenta grupnog fitnesa po uzoru na vodeće svetske modele, gde marketing zauzima izuzetno važno mesto.
Shodno tome, svi partnerski klubovi Les Mills-a dobijaju pristup najvećoj svetskoj digitalnoj bazi marketinških resursa, koji se dopunjavaju i menjaju na svaka tri meseca zajedno sa novim izdanjima, kako bi lakše pratili i bolje komunicirali sa ciljnim grupom.
Da li znate da vizuali koje koristi Apple ili BMW, gde prate izlazak novog modela, nekada koštaju i više desetina, pa i stotina hiljada evra? A da li znate da Les Mills kreira vizuale i resurse jednakog kvaliteta kao gore pomenute kompanije i te vizule daje potpuno besplatno svojim partnerima (fitnes centrima) kako bi bili sigurni da će na pravi način i u pravom trenutku iskomunicirati sa ciljnom grupom.
Da sve gore navedeno nisu samo reči govore i brojevi. Les Mills treninzi se održavaju u više od 100 zemalja sveta. Na nedeljnom nivou održi se više od 6 000 000 Les Mills treninga koje poseti više od 15 000 000 ljudi, koji se iznova vraćaju na svoje omiljene treninge i neretko dovode svoje prijatelje i rođake, kako bi sa njima podelili to jedinstveno fitnes iskustvo.
Ukoliko želite da saznate još više o tome kako Les Mills može da unapredi poslovanje vašeg kluba, kontaktirajte nas – pružićemo vam sve neophodne informacije.